לטקס - גומי טבעי למזרנים

         



 לטקס -גומי "טבעי"

קצף לטקס הוא קצף המיוצר בתהליך טבעי או תעשייתי . בתהליך המתועש הלטקס נוצר מחומר סינטטי המופק מפטרוכימיקלים על ידי גיפור החומר הנוזלי לקצף מוצק. תהליך הגיפור מקשר בין חלקיקי לטקס לגופרית באמצעות הפעלת חום ומאיצים כגון תחמוצת אבץ. לעומתו הלטקס הטיבעי מופק מעצים בצורה דומה לזו שמפיקים מייפל , מבצעים  שריטה קלה בקליפת העץ העץ מפריש נוזל שנאסף לדלי שאותו מנקים ומעבדים לתעשיית המזרנים, כפפות ומוצרים שונים.

קצף לטקס מספק תמיכה מדויקת ומגיב באופן מיידי לכל תנועה שלך. קצף לטקס אינו "שוקע פנימה" ו"למטה החוצה" ככל שעובר הלילה. הוא שומר על תמיכה מתמדת ואינו נהיה רך יותר כאשר חם יותר.( בניגוד למזרני ויסקו שיש להם נטיה לקבל את צורת הגוף על ידי צבירת החום הניפלט ממנו)  זה מאפשר לנוע בקלות רבה לאורך כל הלילה ללא הפרעות שינה. התמיכה המדויקת והמתוארת מאפשרת לאזורים מסוימים בגוף לשקוע עוד יותר לתוך המזרון בעוד שאחרים נתמכים. זה מועיל במיוחד לישנים מהצד, מכיוון שהם דורשים יותר תמיכה בכתף​​ ובמותן, אך יותר גמישות בחלק האמצעי שלהם.לקריאה נוספת על מזרני לטקס באתר שלנו הכנסו לקישור הבאמזרני לטקס 

קצף לטקס הוא אחד מסוגי הקצף העמידים ביותר שיש. מזרני לטקס ומזרונים מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאלה העשויים עם קצף זיכרון ( נקראים בשמות שונים כמו ויסקו , ספוג עם זיכרון וכד) או  פוליאוריטן. לעתים קרובות אנו שומעים סיפורים מלקוחות שמזרני לטקס מחזיקים מעמד מעל 20 שנה. קצף לטקס מקבל ציון גבוה בכל מבחני עמידות הקצף המדמים תקופות ארוכות של שימוש.

 נפוץ מאוד שלקצף לטקס טבעי יש אישורי פליטות. כל הקצף המשמש במזרני Pure Green 100% לטקס טבעי ו-100% לטקס טבעי עמיד במבחנים המחמירים ביותר ). בעוד לקצף לטקס סינטטי יכול לפעמים להיות אישורים  אבל זה לא נפוץ כל כך.

יתרון נוסף לקצף לטקס הוא אנטי אלרגני ועוזר לסובלים מאלרגיות וקרדיט אבק . 

דוגמאות למזרני לטקס אתכלו לראות באתר שלנו מזרן אייר לטקס תוצרת פולירון עם 15 שנות אחריות .

למזרנים זוגיים עם שילוב נכבד של לטקס אתם מוזמנים לעיין במפרט של מזרן פולירון דגם פסטורל 

מזרן שניתן לבחור אם רוצים שכבת ויסקו או לטקס אפשר לראות באתר שלנו בדגם בוסטון 

 
  

 

          

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח