ויסקו - מזרני ויסקו


 

ויסקו - ספוג זיכרון

ספוג זיכרון (הידוע גם כספוג פוליאוריטן ויסקו אלסטי או ספוג טמפורפדי) הוא סוג של ספוג פוליאוריטן המכיל תרכובות נוספות שמשנות את ההרגשה שלו. זה נותן לו את המאפיינים  ה"תזוזה איטית" שספוג זיכרון ידוע. לדוגמה, הוא יחזיק את טביעת היד שלך לכמה שניות כאשר תלחץ. בדומה לספוג פוליאוריטן, ספוג זיכרון מורכב בעיקר מתרכובות שמקורן בפטרו כימיקלים.

 

ספוג זיכרון בדרך כלל צפוף ויקר יותר מספוג פוליאוריטן רגיל. ספוג זיכרון מספק תחושה הרבה יותר מדויקת מספוג  פוליאוריטן. הוא מספק תחושה מדויקת ותחושה עוטפת ומחבקת ,משיחות עם אנשים שיש להם מזרון או טופ ספוג זיכרון הם מציינים את התחושה השוקעת שהם חווים עליו. בניגוד לספוג לטקס, שמגיב באופן מיידי ,ספוג זיכרון מגיב לאט ושוקע עוד יותר ככל שהלחץ מופעל עליו זמן רב יותר. שקיעת ספוג הזיכרון הופכת את התנועה בזמן השינה לקשה יותר, כיוון שהתגובה האיטית של הספוג מקשה על התנועה כשהשכבה עבה מאוד.

 

ספוג זיכרון גם מגיב בחום, מה שאומר שהוא סופג חום ומתרכך ככל שהוא מתחמם. זה מוסיף לבעיות "השוקעות" שהוזכרו לעיל. ככל שספוג הזיכרון מתחמם מגופך, הוא נהיה רך יותר ושוקע יותר. ככל שהגוף שלך שוקע יותר לתוך הספוג, אתה מתחמם יותר. זה נמשך עד שרבים מתעוררים ומוצאים את עצמם חמים ותקועים במקום אחד במזרן שלהם. קיימות גרסאות חדשות יותר של ספוג זיכרון, שנועדו להפחית את החום (המכונה לעתים קרובות "ויסקו  ג'ל" או ויסקו קר ). בעוד שספוגים אלה מכילים כימיקלים שגורמים למשטח הספוג להרגיש קריר יותר.

 

צפיפות של ספוג זיכרון יכולה להשתנות מאוד. באופן כללי, קצף זיכרון בצפיפות גבוהה יותר הוא עמיד יותר ואיכותי יותר.ספוג זיכרון שוקל הרבה ( לפחות 60 ק''ג למטר מעוקב ) ועולה הרבה יותר מספוגים רגילים ולכן צריך לשים לב כשרוכשים מזרן לאיכות הויסקו וכמותו.  יש הרבה כיסויי ספוג  זיכרון זולים מאוד, בצפיפות נמוכה שנמכרים באינטרנט. מזרונים רבים מכילים גם את ספוג הזיכרון הזול בצפיפות נמוכה. ספוג זיכרון בצפיפות נמוכה עשוי לעבוד היטב במשך כמה חודשים לאחר הרכישה, אך הוא יתכלה מהר מאוד.

הערה נוספת לא פחות חשובה. כרוכשים בידקו את עובי שכבת הויסקו לעיתים חברות שרוצות להוזיל עלויות יציינו ויסקו על תווית המזרן אך בפעל הכמות שתהיה במזרן לא תהיה בעובי מספק לתת את תחושת התמיכה של הויסקו .

דוגמה למזרני ויסקו באתר שלנו מזרנים שונים לצפיה במזרנים הכנסו לקישור מזרן יחיד ויסקו למתכווננת 

מזרן ויסקו זוגי מבית פרדייז בוסטון ויסקו 

למזרנים נוספים שניתן להוסיף ויסקו הכנסו לאתר שלנו 

או התקשרו 1800305306 אבישי 


תגובות

  1. סובלת מבעיות בגב(פריצות דיסק וכדומה) וקצת חוששת לקנות מזרונים ו רהיטים מעוצבים לבית נוספים שיכולים להזיק יותר לי מאשר להועיל.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח