חדר שינה הפרדה יהודית - מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים?

                                                                 

חדרי שינה הפרדה יהודית הוא חדר שינה שניתן להפריד בין המיטות. אז לפני שאנחנו רוכשים חדר שינה כדאי לשקול כמה סוגיות חשובות 

א. מה רוחב המזרן שנרצה? עם השנים יותר זוגות מגדילים את המזרן ל90 ס'''מ רוחב. מזרן ברוחב 90 ס''מ מצויין ומשפר את איכות השינה ( הרוחב כן קובע :) , הזמנת מזרנים ברוחב 90 לאחד משמעותה שבחדרים הממוצעים לא נשאר הרבה מרחב לשידות , קומודת מגירות לאיפור וארון .אז כדאי למדוד ולתכנן את החדר לפני שניגשים להזמין .

שנית מיטה ברוחב 180-200 ס''מ לזוג הרבה יותר כבדה ממיטה סטנדרטית  במיוחד אם היא עם ארגז מצעים עמוס וכדאי לקחת זאת בחשבון. ( במיוחד בפרוייקט הנקיון) 

ב.במיטה הפרדה יהודית יש תנועה מתמדת ולכן כדאי שהחיבורים יהיו יציבים ואיכותיים . מיטה לא יציבה תיגרום לרעשים מיותרים ועוגמת נפש 

ג. פתיחת של ההפרדה יש מי שמסבכים את הפתיחה במסילות שנישחקות בעומסים ויוצרים קושי להפריד את המיטות 

ד. פתיחה של ארגזי מצעים , עד לא מזמן הפתיחה של ארגזי מצעים התבצעה מהחלק הצר של המיטה( איזור הרגליים) היום יש אפשרות לפתיחה של ארגז מצעים מהצד דבר המאפשר גישה נוחה לכל חלקי הארגז .

ה. ראש מיטה -  אם המיטה מתחת לחלון חשוב לבדוק שראש מיטה לא עובר את סף החלון ומונע מהחלון להיפתח .

במקרה כזה אפשר לבקש להנמיך את ראש המיטה בהתאם 

ו. שימו לב לסוג הפתיחה המתאים לכם ישנם 4 סוגי הפרדה יהודית למיטות . הפרדה ששני המיטות חצויות לגמרי . הפרדה שהראש ברוחב 240 ס''מ והשידה בין שתי המיטת . הפרדה שבה ראש מיטה קידמי ואחורי שלמים. הפרדה שראש מיטה קידמי שלם וראש אחורי חצוי . לרוב הבחירה על בסיס נראות ומקום בחדר.

ז. החשוב ביותר חדר שינה לא מחליפים בכול שנה וכדאי לבחור חברה טובה שכבר הוכיחה עצמה בייצור סידרתי רב שנים. שאלו חברים קיראו חוות דעת ברשת וודאו שהמיטה  אתם רוכשים היא מייצרן בעל מוניטין ולא ייבוא עונתי. 

לפרטים נוספים לדגמים החדשים ולמידע נוסף מוזמנים להכנס גם לאתר שלנו rahit4u.co.il  . או להתקשר 0503282714


 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח