מיטת קומותיים נמוכה וזולה ממחירי זאפ

 מיטה  קומותיים נמוכה לילדים צעירים מאפשרות ניצול טוב של מרחב החדר , במיטות קומותיים נמוכות בדרך כלל נשלב מקומות איחסון, שולחן עבודה ללימודים נשלף מהמיטה, יחידות מגירות שעוזרות לארגן את החפצים או הבגדים במורה מאורגנת. 

מיטות קומותיים נמוכות נותנות תחושת ביטחון טובה יותר לילדים שחוששים לטפס על מיטת קומותיים גבוהה.למיטות קומו םתיים נמוכות ניתן להוסיף מעקה נשלף במידת הצורך להוסיף על תחושת הבטיחות של הילדים.  מיטות קומותיים נמוכות גם נותנות תחושה מאווררת יותר בחדר . בשילוב עושר גוונים החדשים שלנו אתם יכולים להתאים לגווני הקירות והאווירה שתרצו להשרות בחדר ולהפוך את החדר של הילדים  לחדר נעים ומיוחד עבורם. 

שימו לב לרוב אם אתם לא רוצים להשתמש בארון של הילדים כמחסן נוסף לשמיכות של כל בני הבית אז בדרך כלל האחסנה שיש למיטה קומותיים נמוכה בהחלט תספיק לילד הישן על המיטה. ואפשר להניח שמיטת קומותיים מייתרת את התורך בארון עבור הילד ומפנה לנו קיר שלם למיטה נוספת עבור ילד נוסף  בחדר או או כל שימוש אחר . 

יש לנו מספר דוגמאות של מיטות קומותיים נמוכות עם מספר אפשרוות ועיצובים . כולן חזקות, מעוצבות, ובאחריות ( לפי תקנון) לחמש שנים. . מוזמנים לראות את כל דוגמאות מטות הקומותיים שלנו באתר שנו rahit 4u.co.il /בקטגוריית חדרי ילדים יש לשונית לכל מיטות הקומותיים שלנו. לבירור מבצעים מיוחדים או התאמות ומידות מיוחדות  התקשרו ל 0503282714 אבישי 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח