ארון 2 דלתות -תיכנון ואפשרויות

 ארון שתי  דלתות 

ארון שתי דלתות 

דלתות הוא מרחב יחסית קטן כדי לארגן צרכים בעולם של שפע. איך מארגנים כל כף הרבה בארון כל כך קטן ? 

במאמר הזה אנסה לסקור לכם את מגוון האפשריות שיש לנו להציע לכם לארון שתי דלתות . 

ראשית ארון 2 דלתות בדרך כלל ינוע ברוחב של 80 ס''מ עד 120 ס''מ את גובה הארון ועומקו בדרך כלל ניתן לשנות ( פרט לארונות מובנים לארון הרכבה עצמית

במגוון האפשרויות שיש לנו להציע יש לנו ארונות כמעט לכל חלל שבו תבחרו ארון 2 דלתות לחדרי שינה למבודרים או לילדים בעיצובים מותאמים. לחדרי שירות, ואף לסלון ובדרך כלל אלו ארונות עם דלתות זכוכית ואפשרות לפתח עבור מסך טלויזיה . 

ארון 2 דלתות לחדרי ילדים המוגבלים במרחב ןלמרות זאת ניתן לשלב שולחן לעבודה . (למגוון האפרויות לשילוב שולחן עבודה הכנסו לאתר וחפשו ארון נופר, דניאל, דלית או עומר ) את כולם אפפשר להתאים לרוחב ארון 2 דלתות משולב פינת עבודה .

לאחרונה הוספנו לארונות 2 דלתות למשרד את האפשרות לקבל חלל במגוון צורות על מנת להקל ולהנגיש את הקלסרים, הספרים שתרצו זמינים ובהישג יד . ( יש כבר מי שראיתי מניחים את קנקני התה והעוגיות בהישג יד,,:) 

רוב ארונות שתי דלתות ניתנים לתכנון בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לגודל המרחב העומד לרשותכם ובהתאם לגוונים שתבחרו יש לנו את המיכון וכוח האדם המיומן כדי לייצר לכם את הארון שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר לפרטים נוספים ולמגוון האפשרויות אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו ב rahit4u.co.il או לשלוח הודעת ווטאפ 0503282714 אבישי 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח