ארון פינתי





"לארון שלי שלוש פינות..."

אם פעם ארון פינתי בא רק כדי לנצל כל חלל פנוי ושאינו, הרי שהיום חלק מאסטרטגית עיצוב הבית היא ארונות פינתיים, שמוספים חן לחדרים ומתוכננים באומנות על מנת לנצל מקום מחד, ולייפות את הדירה מאידך.

בחירת ארון פינתי מורכב יותר מבחירת ארון רגיל שאינו מותאם אישית, ישנם פרמטרים חשובים שיבחנו בארון פינתי בשונה מכל פריט ריהוט אחר. המאמר הבא ירכז עבורכם טיפים מבריקים שיתנו לכם את הכלים לבחור את הארון הפינתי שהכי מתאים לבית המושקע שלכם...

1.      מקום - לפני הכול עשו את השיקול המתאים לכם לבחירת מיקום הארון הפינתי. לא כל חדר מתאים לארון פינתי, ולא כל אחסון יהיה נוח בארון כזה. ארון פינתי משמש בדרך כלל עבור דברים פרקטיים הנמצאים בשימוש גבוה. לא כדאי לבזבז את החן של ארון פינתי על איזה חדר אחורי מוסתר עם חפצים שלא באים לשימוש גבוה. כמו כן לארון פינתי נדרש מרחב מינימלי בשני צלעות חלל החדר אם ארון פינתי לא משאיר מספיק מקום לעמוד מול הארון בנוחות כנראה שתצטרכו להסתפק  בארון רגיל.

2.      תכולה – בדרך כלל ארון פינתי במבצע יהיה מכיל, גדול ומרווח, על הטרמפ הפינתי יקפוץ עיצוב שיכיל כמה סוגי אחסון מוצרים, כמו שילוב של ארון תליה עם מדפים או מגירות, כיון שבארון פינתי יש את הפריווילגיה לאחסון גדול שאינו תופס מקום רב מידי ונעים לעין.

3.      התאמה מדויקת – לעומת ארון רגיל בו אתם יכולים פשוט למדוד מידות ולהתאים, הרי שבארון פינתי לא מספיק מידות, אלא התאמה פינתית מדויקת, וחישוב של מומחים שיבדוק כי אכן הארון יתאים לממדי החדר והפינה. בבחירת ארון כזה, חובה להתייעץ עם מומחים שמבינים בארונות פינתיים, כדי למנוע עוגמת נפש של ארון שאינו מונח בצורה סימטרית או בולט.

4.      יצירתיות – בעוד שאם בארון רגיל תהיו מוגבלים תחת ארונות שכבר יוצרו, הרי שבארון פינתי תוכלו לתת לדמיון שלכם להתפרע, אין ארון פינתי המקביל למשנהו, כיון שכל פינה בכל בית היא שונה לחלוטין, כך שארון פינתי הוא המקום לעיצוב והטעם האישי שלכם.

5.      ניצול חלל – אמנם זה אינו התפקיד שלכם, אלא של הנגר, אך יש לשים לב שארון הפינתי ממלא את מטרתו הראשונה והעיקרית, והיא – ניצול החלל בצורה המקסימלית והמיטבית. לא מספיק שהארון יסתיר את הפינה, אלא גם שינצל אותה עד הסוף לאחסון מירבי ומועיל.

6.      שילוב – למרות הייחודיות של הארון הפינתי, יש להקפיד על שילוב של הארון יחד עם שאר הרהיטים בחדר שיוצרים את התמונה השלמה. חדר כפרי לא ישלב ארון פינתי הייטקי גם אם ככה הפינה קורצת. חייב להיות אינטראקציה מושלמת בין כל הרהיטים בחדר.

7.      חיסכון – ארונות הזזה בדרך כלל יהיו פרקטיים ומכילים, ועל אף שללא ספק הן יהיו מושלמים מבחינת היופי והעיצוב, הרי שהדגש הרב ביותר, יינתן על ניצול מקסימלי של חלל. לרוב, לא יהיו בארון זה מסילות רחבות או דלתות שתופסות הרבה מקום.

8.      השפעה  – לארון פינתי, יותר מכל ארון אחר, יש השפעה רבה כיצד יראה החדר בשילובו, האם הארון יהיו משולב מראה ובעל ממד של הגדלה, או עם פורמייקה שחורה שתתן אשליה של חדר מלא? העיצוב החיצוני של ארון פינתי ישפיע מאד על מראה החדר בכללותו ויש לקחת זאת בחשבון עם קניית הארון.

9.      דקורטיביות – דווקא מבנהו הייחודי של הארון הפינתי, יוכל לאפשר שילוב דקורטיבי מעניין אשר ישתלב עם הארון, כמו אחסון ספרים אלגנטי בצד הארון, או מעמד עיתונים בשיפועו, ארון פינתי הוא כר רחב לשילוב דקורטיביות מגוונת ונאה.

10.  מודולאריות – בארון הפינתי תהיה לעיתים אפשרות של מערכת מודולארית מורחבת המאפשרת פתרונות איחסון משתנים, כמו: מדפים שניתנים להרכבה או הסרה, ארון תליה היכול להפוך למורכב מדפים, ממתקני עניבות, מתקן נעליים ועוד תשלובות הניתנות לשינוי בהתאם לצורך העכשווי.

11.  איכות – ארון פינתי הוא לא ארון שמחליפים בכל פעם שמתחשק או שנמאס, כיון שהארון פינתי מותאם אישית, וממילא יקר יותר ומחזיק לאורך זמן. לכן חשוב להקפיד על בניה מחומר איכותי, שיחזיק זמן רב, ויראה לאורך זמן כחדש

12.  קלאסיות – דווקא בארון המחזיק לאורך זמן, חשוב לשמור על עיצוב קלאסי יחסית, כיון שהאופנה המשתנה לא תמיד זהה, ויכולים להיווצר בה הבדלים קוטביים, בעוד שארון שמעוצב בקלאסיות – תמיד יהיה חדשני ומשתלב.

13.  ולסיכום: קנית ארון פינתי הוא אירוע המשפיע על עיצוב החדר, אחסון התכולה והמראה העיצובי של הבית, ועל כן יש להשקיע מחשבה רבה בתכנון נכון על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר לבית שלכם. . לפרטים וסגירת הפינה פנו אלנו

בטלפון 0503282714 אבישי או באתר שלנו  rahit4u.co.il

https://www.rahit4u.co.il/GoopSitesFiles/83204/User/catalog_455792-l.jpg?637773559100900000


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח