סיפריות . כוורות חדרי ילדים


 

ילדים, חפצים, ומה שביניהם.

ילדים הם אוצר, הם ברכה, באמת שאין כמוהם בעולם!

אבל מה, בלי קשר לכל זה, הרי כמות המוצרים והחפצים שהם צורכים – הם כמעט בלתי מוגבלים....

לפעמים נראה כי עדיף שבני המשפחה יצאו מהבית, וישאירו אותו עם כל החפצים הממלאים אותו כהוגן, כי בינינו, לא משנה כמה מקום יש בבית – תמיד הילדים צריכים יותר, מן חוק טבע אנושי שכזה.

אין ספק כי הדבר גורם התכתשויות וויכוחים אינסופיים, הילד מבקש לקנות, אתם מסרבים, לאו דווקא בגלל הכסף – כמו חוסר המקום והבלגן שייווצר בעקבות הקניה הנוכחית.

חשבנו עליכם, והחלטנו להציע לכם פתרון מרוכז, אשר יאפשר לילד לאחסן את כל חפציו בצורה מאורגנת, מתוך מרווח ומרחב אחסון, ולכם – לראות אותו מאושר, ועם חדר מאורגן ומסודר.

פינת עבודה לילד – פתרון הקסמים.

מתוך אמונה שילד צריך פינה משלו, והורה צריך סדר בעיניים – שכללנו כמה אפשרויות המאפשרות לילד לעבוד על שלו בשקט, עם נגישות לחומרים אותם הוא צריך, ועם חלל אחסון מאורגן שישמור על סדר בחפצים ויאפשר שלוות הנפש.

הבסיס לגדילה – ספרית ילדים

אם נצמצם את הצורך באחסון לגודלו הגרעיני, הרי נגלה שפריט הריהוט שבלעדיו לא יוכל הילד להסתדר – הוא ספרייה.

ספריה מאפשרת את אחסון הספרים וחומרי הלמידה של הילד, החל משנות הילדות המוקדמות, ועד לאוניברסיטה. אי אפשר ללמוד מבלי שיש מקום מאורגן ומסודר לאחסן את ספרי הלימוד, המחברות, ואפילו היצירות, העבודות והמיניאטורות.

ספריה הכוללת בתוכה גם שולחן כתיבה – היא האידיאלית. הילד יושב בפינת עבודתו, כאשר בשונה משולחן הנפרד מספריה – הוא אינו נאלץ כל העת לקום ממקומו ולצאת מהריכוז באיתור הספר או החוברת אותם הוא צריך, אלא במרחק הושטת יד – הוא יכול להמשך לשקוד על לימודיו.

ספריה משולבת בפינת עבודה ובשולחן – יכולה גם להיות מעוצבת בצורה פינתית, ובכך לחסוך מקום, לנצל חלל ולאפשר מרחב לאחסון חפצי הילד.

כוורת ומגירות

על בסיס הספרייה ושולחן העבודה – הרי שאופציות ההרחבה הן כמעט בלי גבול.

ניתן לשלב כוורת – אשר מצד אחד מאחסנת בתוכה, ומצד שני מעניקה לחדר מראה דקורטיבי ונאה. הכוורת היא שילוב מנצח - של קישוט החדר ושדרוגו, יחד עם הרחבת חלל האכסון ומקום אגירת החפצים.

אופציה נוספת ושימושית מאד היא – שילוב מגירות בספרית העבודה. המגירות מאפשרות לשמור על חפצים קטנים של הילד, על מנת שלא ילון לאיבוד, הן תורמות נגישות מכשירי הכתיבה, כדי שגם הם יוכלו להישמר בסביבת העבודה של הילד, ומאפשרות אופציה של מגירה אישית לכל ילד,  אשר תעניק לו הרגשת פרטיות ועצמאות.

הכול כולל הכול

אפשר להגדיל ולעשות – ולבנות מרחב ייעודי לילד אשר יכלול בתוכו את כל מה שהוא צריך בסדר יומו! החל משולחן כתיבה, המשך בספריה ומגירות או כוורת, וכלה במיטה המחוברת לספריה ומאפשרת נוחות גישה בין רהיט לרהיט והרגשת פרטיות ורווחה.

פינת עבודה וספרייה הכלולה עם מיטה – מאפשרת חיסכון במקום, שמירה על סדר ארגוני כאשר כל החפצים מרוכזים במקום אחד ומסודרים לפי קטלוגים, ומתן עצמאות לילד עם כלים למימוש העצמי.

לסיכום: ברהיט פור יו, תוכלו למצוא פינות עבודה לילד, בשלל צורות, צבעים, טקסטורות ושילובים, והכול ברמה גבוהה ובאיכות מוקפדת, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ורהיטים בעלי טיב מקסימלי לאורך זמן.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח