מדוע אנחנו ממליצים פולירון




 ושוב מגיע הלילה

לילה הוא הזמן למנוחה מעמל היום, נותנים תנומה לעצמותנו, ומביאים את עצמנו למצב הרפיה מוחלט, כזה שמטעין אותנו באנרגיה מחודשת ונותן לנו כוח עמוק וחיוני לתפקד ביום שלמחרת.

אנחנו לא צריכים סטטיסטיקות או מחקרים מדעים מעמיקים כדי להבין עד כמה השינה משפיעה עלינו. מי לא חווה פעם את התחושה ש"הוא לא בן אדם" – רק בשל העובדה שבלילה ישן מעט מידי או התהפך על משכבו בחוסר מנוחה?

אם הגענו למסקנה שהמזרן הוא מוקד הבעיה תתעורר השאלה איך אני יודע מה מתאים לי ? ועוד יותר חשוב של איזו חברה הכי כדאי לי לנסות?

במאמר זה אני אנסה להסביר מדוע אני מעדיפה  להמליץ על מזרני פולירון. ראשית אציין שאנחנו  משווקים של פולירון ומותגים נוספים מאז 1996 והסיבות  שאנחנו ממליצים  בעיקר על מזרני פולירון הם :

שירות הלקוחות הפולירוני.

אם גם אתם עברתם אי פעם מסע מייגע של שירות לקוחות  - תוכלו גם אתם להבין את הרתיעה של רוב האנשים מצמד המילים "שירות לקוחות". הפרוצדורה, הטפסים האין סופיים, ההמתנה בשיחות הטלפון  ולפעמים אפילו הכסף שעולה בהעברת מוצר למקום התיקון -הם מתכון לא מענג במיוחד. סיבות טובות להמליץ על פולירון זה שירות הלקוחות של החברה.  שירות שמהווה סמל ודוגמא לשירות לקוחות שרואה באמת את חווית הלקוח מול העיניים, אני יכולה להגיד בפה מלא עם פולירון אני מרגישה יותר בטוחה להמליץ על מוצרי החברה.  המוצר תמיד הכי איכותי שיש – ובכל זאת  לעתים רחוקות יכולה להיווצר אי התאמה והשאלה איך נותנים מענה מהיר וטוב עם שירות לקוחות פולירון  יש תמיד הפתרון לשביעות רצון כולם.

נסיון פולירון :

כחמישים שנות ייצור במפעל מקומי בקיבוץ זיקים נותנים מענה למגוון של מטרות וספקים כמו משרד הביטחון , מוצרים לתעשייה, מזרנים לשינה, לספורט ולמערכות ישיבה, ספות ומיטות מרופדות ניסיון כל כך עשיר ומגוון בתחום שנותן תחושה שיש על מי לסמוך.

איכות פולירון.

המזרנים של פולירון ידועים בסטנדרט הגבוהה שלהם ושימוש בחומרי גלם מהמשובחים שיש בעולם לדוגמה .

לטקס – לטקס זה חומר שעשוי מחלקיקי גומי בתמיסה מימית. מפיקים  את הגומי מעץ הגומי לרוב בברזיל או אינדונזיה באמצעות חריצת הקליפה ואיסוף הלטקס הניגר מן הפצע (בדומה להפקת סיירופ  מייפל מתוק שכל כך אוהבים  ). לטקס מאוד פופולרי בתעשיית המזרנים  בשל יציבותו עמידותו וגמישותו. הלטקס כחומר אורגני, דוחה את קרדית האבק ומומלץ מאוד לסובלים מאלרגיות .הלטקס משמש לריפוד השכבה העליונה הבאה במגע עם הגוף. לטקס הוא חומר מאוד יקר ומגיע בעוביים שונים  בדגמי מזרן שונים.

 בפולירון לטקס משתמשים בארטי לטקס טיבעי ומשובח המיובא מחברת ארטילייט  ( ARTILAT )מהמובילות בתחום באירופה.  

ויסקו – VISCO , ספוג עצל , memory foam. שמות שונים למוצר דומה או זהה. בפולירון תקבלו את האיכות הטובה ביותר של ויסקו בצפיפות הגבוהה ביותר שמבטיחה נוחות ועמידות ברמה הגבוהה ביותר שיש להציע. ( לכן גם מקבלים אחריות של 15 שנים לרוב המזרנים) 

מערכות קפיצים – לפולירון מערכות קפיצים מגוונת, מערכת קפיצי בונל, מערכות קפיצי כיס, מערכות קפיצים כפולות ( החברה היחידה שמציעה את מערכת קפיצי דופלקס שעוזרת לנטרל את השפעת תזוזות בן הזוג במזרני קפיצי בונל) 

מבחר  פולירון –  לפולירון מבחר אדיר ומגוון כך שאין אפשרות שלקוח לא ימצא את המוצר המתאים לצרכיו במגוון האפשריות המוצע. מזרני קפיצים , מזרנים ללא קפיצים , מזרנים עם קפיצים מבודדים , מזרנים מחומרים טבעיים, מזרנים לסובלים מאלרגיות, מזרנים למבוגרים, למזרנים לסיעודיים, ומזרנים לילדים ובני נוער .

ערך למוצר- כשאומרים GOOD VALUE  מתכוונים שהמחיר של המוצר שווה את מה שמקבלים אז אנחנו יכולים להגיד מנסיון של שנים שבפולירון בהשוואה לחברות מקבילות  במחיר זהה מקבלים בפולירון הרבה יותר איכות שמתבטאת במזרנים יותר מושקעים ( יותר לטקס , יותר ויסקו , בדים יותר איכותיים , אחריות יותר מקיפה) .

אמינות – אחריות זו אחריות, לטקס זה לטקס, ויסקו זה ויסקו, והבטחה למועד אספקה כמו שעון שווצרי.

אז איך אומרים – מזרן או מזרון?

התשובה הניצחת היא: לא משנה, תקראו לזה "פולירון". פולירון שאוחזת במנטרה הזו מבית היוצר שלה - היא חברה ותיקה ומייצרת מזרוני איכות ברמה גבוהה עם תמורה מצויינת להשקעה שלכם. מקווה שנתתי תשובה מספקת מדוע מתוך כל החברות שאנחנו עובדים איתם או יכולים לעבוד איתן פולירון היא המועדפת עלנו. לפרטים מבצעים ושאלות אנחנו תמיד זמינים בנייד או באתר שלנו  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח