מיטה משולשת - מיטה לשלושה ילדים

 

מיטה משולשת וידר – מיטה שמבינה ילדים.

ילדים הם אוצר, ברכה, וללא ספק המתנה הכי מדהימה וחיננית בעולם.

ויחד עם זאת, אנו, כהורים, רוצים לדאוג להם, שיהיה להם חיים מושלמים, על מי מנוחות, ובלי שטובת האחד תבוא על חשבון השני.

וכאשר בחדר אחד צריך לשכן כמה שובבים, הרי שתכנון החדר הוא משימה לא פשוטה ורבת השפעות עתידיות.

מיטת נוער משולשת מבית וידר היא המיטה האידיאלית להלין כמה ילדים בחדר אחד, אין כמו מיטה זו כדי להיות רגועים שבלילה - הילדים שלכם בידיים טובות.

המעלות המפנקות של מיטה משולשת וידר:

נתחיל בכך שמיטה משולשת וידר ( בחלק מהמקומות תקרא גם מיטה שלישייה בשל יכולתה להיפתח לשלושה מצעי שינה ). המיטה מיוצרת על ידי חברת וידר, שידועה באמינות שלה, בתקנים גבוהים של ייצור ובעוד מעלה אחת חשובה – המיטות מיוצרות בישראל, בתקנים ישראלים מחמירים מותאמת לאקלים הישראלי ולצרכים מקומיים. לא אחת מנסות חברות שונות לייבא מיטות ילדים

מחו' 'ל לרוב המיטות מגושמות מידי לחדרי הילדים בארץ ואינן יציבות כמו מיטות איכותיות תוצרת הארץ.

למיטה משולשת וידר ישנם את כל הפרמטרים כדי להיות המיטה האידיאלית לילדים, מצד אחד, בשעות היום המיטות ארוזות בגודל של מיטה אחת ובשעות הערב ממש לפני השינה שתי המיטות נוספות נשלפות מתחת למיטה העליונה . כך במשך היום כששלושת המיטות תופסות נפח של מיטה אחת לילדים יש מרחב להכין שיעורים ולשחק בחדר, ולעת ערב המיטה נפתחת שוב בנוחות ובקלילות.

במיטה משולשת וידר ימצאו ילדכם נוחות שאין לה תחליף, הריפוד האיכותי, הקפיצים, ותכנון מבנה המיטה, גורמים לכך שלילדים מצע שינה תומך שמקל עליהם להירדם, וממילא מסע השינה הופך לרגוע יותר. לא רק הילדים ישנים טוב, גם ההורים שאחראים בדרך כלל לניקיון החדר יכולים להיות מרוצים. בד המיטה איכותי, דוחה נוזלים וכתמים וניתן לניקוי בקלי קלות, כך שהתחזוקה השוטפת היא קלה ופרקטית, והמיטה נראית כחדשה לאורך זמן.

התפירה הדקורטיבית עשויה  במקצועיות ובדקדקנות, "הגימורים" נמדדים בפרטים הקטנים  כל פרט בעיצוב המיטה מושקע ועדכני, קפיצי "אופטימל" מבית וידר מחוזקים ועמידים לשנים רבות, מסגרת מחוזקת בזוויות פלדה עמידה בעומסים ואתגרים של שימוש על ידי בני נוער. צביעה מקצועית של עץ או מתכת בתנור. במבחר מיטות נוער שלישייה תמצאו את המיטה שתקלע לחדר שעיצבתם ולטעמם של הילדים.

מיטה משולשת וידר בנויה בצורה תומכת ואורטופדית, המאפשרת שכיבה נוחה ויציבה המתאימה להשלמת גדילתו של הילד או הנער, בשילוב קפיצים תומכים, המאפשרים נוחות מרבית ופתרון לכאבי גב בגיל הנעורים.

מתוך הנחה שאם שוכבים על המיטה המשולשת שלושה ילדים, הרי שהם גם מקפצים עליה מידי פעם ולא רק נמים עליה בשלווה, בדיוק בשביל כך מיטה משולשת וידר מיוצרת מחומרי איכות גבוהים בסטנדרטים בינלאומיים, ועם רגליים ובסיס תומך ומחוזק אשר עומד גם בפני מצבי רוח של ילדים ומתבגרים. המיטה חזקה ויציבה ומחזיקה לאורך זמן.

לסיכום, מיטה משולשת של
וידר
היא הבחירה הנכונה עבור בית מרובה ילדים, או עבור כאלה שסתם מארחים הרבה וזקוקים לעוד מיטה שתמיד תהיה בפוטנציה, המיטה מעוצבת בחדשנות נעורים, חזקה ויציבה, עם איכות חומר גבוהה ופרקטיות קלה לניקיון. מיטה כזו, שהילדים שמחים כבר ללכת לישון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סיפריות קודש בבתי לקוחות - סיפריות קודש ר.א ריהוט דגם שלום וסיפריות דגם עטרת

מיטה קומותיים במבצע -דוגמאות מבית לקוח